3.29.2006

This is just one of my favorite things


HOMENAGEAR

Cantiga de amigo

Ai flores, ai flores do verde pino,
se sabedes novas do meu amigo!
Ai Deus, e u é?

Ai flores, ai flores do verde ramo,
se sabedes novas do meu amado!
Ai Deus, e u é?

Se sabedes novas do meu amigo,
aquel que mentiu do que pôs comigo!
Ai Deus,e u é?

Se sabedes novas do meu amado,
aquel que mentiu do que mh á jurado!
Ai Deus, e u é?

Vós me preguntades polo voss' amigo,
e eu ben vos digo que é san' e vivo:
Ai Deus,e u é?

Vós me preguntades polo voss' amado,
e eu ben vos digo que é viv' e sano:
Ai Deus, e u é?

E eu ben vos digo que é san' e vivo
e seerá vosc' ant' o prazo saído:
Ai Deus,e u é?

E eu ben vos digo que é viv' e sano
e seerá vosc' ant' o prazo passado:
Ai Deus, e u é?

D. DENIS
1261- 1325

O requinte da poesia de D Dinis ,rei de Portugal,
A sua corte foi um dos centros literários mais notáveis da Península. E ele tambem que , em 1290, com o apoio do Papa, criou a primeira universidade portuguesa, a famosa Universidade de Coimbra.
Image hosting by Photobucket
Painting: Leonardo da Vinci
Learn to recognize the false dawn from
the true; distinguish the colour of the wine
from the colour of the cup. Then it may
be that patience and time may produce,
out of the spectrum-viewing sight, true
vision, and you will behold colours other
than these mortal hues, you will see
pearls instead of stones. Pearls, did I
say? Nay more, you will become a sea,
you will become a sun travelling the sky.

JALAL AL-DIN RUMI
(1207-1273)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home